Купить сейчас за один клик Хотите купить этот товар, но не хотите разбираться с процессом покупки? |
+380 - ![]() |
Види іграшок: | Настільні ігри |
Страху не бояться – привидів проженуть! Сміливо входьте в похмурий особняк, оповитий таємницями та пошепки старих привидів, адже на вас чекає гра, де буде потрібна згуртованість і холоднокровність! Дім з привидами – командна гра для 2-4 хоробрих гравців, готових кинути виклик таємничим мешканцям цього містичного місця. Кожна кімната особняка населена не лише старовинними тінями, а й примарами, які прагнуть залишитися назавжди. Ваша мета - прогнати їх усіх, але будьте напоготові: навіть один необережний рух може призвести до поразки, адже привиди не люблять одинаків і швидко заполонять весь будинок, якщо команда дасть слабину. Приготуйтеся до цікавої спільної пригоди, де доля кожного залежить від рішучості та підтримки партнерів! Прості правила і легка підготовка до гри допоможуть поринути в атмосферу загадок - всього кілька хвилин на розміщення фігурок і кубиків, і вже мисливці готові до бою. У цьому стародавньому будинку ніхто не вийде назад без командного духу та злагоджених дій. Чи готові ви до випробування, де будь-яка дія висловлюється луною в тиші коридорів? Коло за колом – привиди у бій! Гра починається! Кожен мисливець, що потрапив у старий особняк, повинен з кожним кидком кубиків діяти обачно: не лише зробити крок по кімнаті, а й заглянути у кожний темний куточок. Перший кидок визначає, де з'явиться новий привид, а потім час ходити мисливцеві. Кожен рух розрахований – від кімнати до кімнати, від привиду до привиду. Якщо, однак, хід завершиться в кімнаті з небажаним мешканцем, має бути друга битва: новий кидок і шанс прогнати привида назавжди! Проста механіка додає напруженості, адже кожна дія – частина стратегічного плану: заселити привиди, позбутися їх, але головне - не допустити їхнього переповнення. Відвага перевіряється на кожному кроці, а правила гри задають особливий ритм, де один кидок кубиків може змінити результат бою. І пам'ятайте: якщо в кімнаті виявиться понад дві примари, виходу не буде, поки мисливці не очистять її! Сила духу – ватажок привидів Але не все так просто у боротьбі за очищення будинку. На п'ятому колі з'являється Головна Примара – ватажок усієї цієї нечистої сили. Його тінь згущується в кімнаті, створюючи загрозу всьому будинку. Щоб впоратися з ним, знадобиться злагодженість усіх гравців: поки хтось кидає кубики, інші мисливці готові до битви пліч-о-пліч. Лише сумарне значення 18 на кубиках зможе вигнати його назавжди. Кожен кидок, кожен успіх і сміливість допоможуть очистити будинок. Тільки перемігши Ватажка, команда зможе завершити місію, але часу небагато: коли будинок заповниться 14 привидами, усім мисливцям загрожує поразка. Згадайте про фішки Світильника Джека - вірного союзника, що не допускає парфумів у очищені кімнати. З його допомогою мисливці можуть продовжити свій успіх, а командний дух і кмітливість допоможуть впоратися з будь-яким привидом. Ви зможете перемогти, але якщо залишитеся єдиним цілим. Для тих, хто не боїться примар рекомендуємо також звернути увагу на настільні ігри Паранормальні детективи (Paranormal Detectives) (укр.) та Містеріум (Mysterious Signs). Придбайте настільну гру Дім з приведеннями і переконайтеся, що в цій грі немає місця для поодиноких подвигів: це гра, де героєм стає кожен!